It is nice!

Choisissez pour moi, s'il vous plaît!

Kategori: Allmänt

Okej, nu behöver jag lite serious help från mina fina bloggläsare. Se det som en födelsedagspresent i efterskott, alternativt en chans för er att förändra världen (om världen innebär min hösttermin).

Vad ska jag läsa i höst?
Här är alternativen ni har att välja på (svara som kommentar!):
  • Socialpsykologi A
  • Historia A
  • Medie- och kommunikationsvetenskap A
  • Retorik A
  • Franska B
  • Idé- och lärdomshistoria A
  • Psykologi A
  • Praktisk engelska A
Varsågoda - välj!

Kommentarer

  • Klara säger:

    Jag läser MKV A nu och det är kul!

    2012-04-10 | 21:18:19
    Bloggadress: http://klaraalm.webblogg.se/
  • Kristin säger:

    Idé- och lärdomshistoria, retorik, socialpsykologi eller medie- och kommunikationsvetenskap!

    2012-04-10 | 21:36:16
  • fanny säger:

    hahaha förlåt! men det står på aftonbladets förstasida också så jag visste också innan jag såg programmet :(

    2012-04-11 | 10:32:15
    Bloggadress: http://faannyk.blogg.se/
  • Ina säger:

    Hej Clara ina här! Fick din blogg av kristin, roligt att läsa när man själv längtar utomlands.. Jag läste socialpsykologi i höstas och det var så himla, himla kul och spännande. Dessutom var min kurs inte så svår, fast det kan säkert vara stor skillnad mellan olika kurser.



    Men det är klart, jag tycker alla kurser du har skrivit verkar bra

    2012-04-12 | 12:48:59

Kommentera inlägget här: