It is nice!

Une lessive et les décors de l'appartement

Kategori: Allmänt

Denna måndag har bestått av plugg, skola och tvätt. Vår fantastiska tvättmaskin har sedan några veckor varit trasig och som följd har hushållet använt samma lånade strumpor tre dagar i rad och gått in på bikiniunderdelarna. Det var verkligen dags att tvätta, och eftersom vi har sån tur att vi har så schyssta vänner såsom Fanny och Maja så stod en fullt fungerande tvättmaskin till vårt förfogande under eftermiddagen. Lyckan var total!


Det har inte hänt så mycket mer än det, så istället för att skriva en massa strunt tänkte jag istället lägga upp bilder på massa strunt - dekorationerna i vår lägenhet!

Först vill jag beklaga mig över vår blomma Amélie, som inte bara dött, utan även gått in i en obestämbar fas av förruttnelse. När hände det här?



Följande är prydnader som vår hyresvärd finner fina:
Hon är även ett stort fan av mobiler. Dessa har hon enligt uppgift gjort själv:
Denna fyller även en praktiskt funktion:
Även jag har bidragit till mobilsamlingen:

Sen har vi också hennes smarta praktiska lösningar, på t.ex. problemet "ful glipa i badrummet":
- En röd boa!

...eller problemet "väldigt instabil egenbyggd bokhylla":
- En VHS! (den är verkligen där för att stötta bokhyllan, tro oss, vi försökte ta bort den en gång #näradödenupplevelse)

Kommentarer

  • Emma säger:

    härligt med inredningsinspiration! typ.

    2012-04-17 | 01:25:40
    Bloggadress: http://theoppsites.blogg.se/
  • sara säger:

    guuud vad jag bara tänker på din ödla hemma i bokhyllan och när vi skulle spela in vår sång hos dig i börje... haha roliga tider

    2012-04-17 | 03:01:49
  • Anonym säger:

    alltså av 3e bilden. fick mig att tänka på din ödla. missade att skriva det..

    2012-04-17 | 03:03:11
  • Alex säger:

    Hahah, boan!

    2012-04-17 | 13:22:04

Kommentera inlägget här: