It is nice!

J'ai chaud

Kategori: Allmänt

Sitter på flyget hem till Sverige och kan med hjälp av norwegians wifi äntligen konfirmera det mamma smsat, och åsa länkat på min facebook; jag har blivit rankad som nr 12 av 30 heta profiler under 30 av Upsala Nya Tidning.

Herreminjesus säger jag.

Jag är fruktansvärt stolt. Och det känns lite otroligt att jag blivit rankad högre än så många som jag ser upp till. Sen att jag är yngst på listan gör ju inte saken mindre otrolig. Asså 12a i Sveriges fjärde största stad som dessutom huserar väldigt många studenter i just kategorin under 30. Tur att jag har ett helt flyg att lugna ner mig och bli lite ödmjukare. Att komma ner på jorden så att säga.

Kommentarer

  • fanny säger:

    fan vad coolt! du är så duktig!

    2012-04-05 | 16:19:48
    Bloggadress: http://faannyk.blogg.se/
  • Klara säger:

    Såg det, fett!

    2012-04-05 | 20:23:02
    Bloggadress: http://klaraalm.webblogg.se/
  • Rebecca säger:

    Men det visste vi ju redan! Det konstiga är ju att du inte blev etta. :D Bli inte för ödmjuk bara, var stolt! :) (Härlig ordvits där förresten ^^)

    2012-04-06 | 18:32:40

Kommentera inlägget här: