It is nice!

une soirée charmante + le bahut embêtant

Kategori: Allmänt

Igår kväll var jag på en otroligt mysig middag hos Martina och Ralle i deras fräscha hyrlägenhet i centrum. Det var så himla trevligt, jag pratade lite om av vad som hänt i Nice, de berättade om vad som händer på Fjellet, vi diskuterade framtid, dåtid och allt möjligt annat ända in på småtimmarna. Mycket mycket trevligt!


Idag har jag pluggat på biblioteket från 11-17.30, och under dessa timmar nästan lyckats skapa en hel A4 i 12 punkters Times. Jaja. En heldag till, lite ctrl+c ctrl+v, google translate och jag är hemma!

Efter pluggsessionen hade vi bestämt att vi skulle gå på cinémathèque och se film där Brad Pitt flugfiskar vid namn "Et au milieu coule une rivière" (A River Runs Through It) och alldeles för sent insåg vi att den var dubbad. Men det funkade förvånansvärt bra, och vi orkade med alla 123 minuter. Vi gick hem och firade med lite chèvre chaud och senaste avsnittet av Mad Men.

Och om två dagar är jag hemma i Sverige igen!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: