It is nice!

De la vantardise

Kategori: Allmänt

Vill bara skryta lite om vädret här nere. Hela veckan har det varit sol, varmt och underbart. Igår hade vi ledigt och åkte tåg 10 min bort till Villefranche-sur-mer och solade på deras strand. Det såg ut såhär:


(Jag såg ingenting när jag tog fotona följaktligen var det inte meningen att få med varken mitt finger eller den stackars ovetande britten. Orutinerat av mig.)

Jag fick till och med lite färg! Det var helt otroligt tyckte Fanny, särskilt med tanke på att jag solade mellan 14-16 indränkt i 50 spf. Inte särskilt otroligt tyckte jag, som har levt med superkänslig vikingahy i snart 21 år (tack pappa).

Imorgon bär det av i ottan till Saorge, någon slags bergsby. Håller tummarna för att yr för en gångs skull har rätt och att det inte regnar. Om man har riktigt tur kanske det till och med finns sol och en chans att ta sig ett steg närmre ljusbeige! Hoppas.

Kommentarer

  • Din mor säger:

    Tycker det låter som ett underbart skryt... här är hemma är det ingen ordning alls. Ev kan mössa och vantar behövas när du kommer hem...brrrrr

    2012-04-01 | 10:50:56

Kommentera inlägget här: