It is nice!

Une fatigue gigantesque

Kategori: Allmänt

Jag ÄR så trött. Nu är det som att allt är klart, fonetikprovet och ordbildning lämnades in förra veckan, och Versaillesföredraget gick av stapeln idag. Det är såklart inte sant, vi ska läsa ut en bok till nästa tisdag som jag inte ens har bläddrat i, men det känns av någon anledning inte lika blodigt. Men jag är så trött. Hela dagens energi gick åt till att vara nervös innan föredraget, att vara nervös under föredraget och sen ha en adrenalinkick efter föredraget. När jag kom hem somnade jag sittandes i soffan. Men då var det bara att skärpa sig, dra med sig Agneta, vår älskade dramaten, och gå till Carrefour och veckohandla.

Nu är vi äntligen hemma och jag är så trött, vi ska göra asgod mat, kanske kolla på ett avsnitt av vadsomhelst och sen gå ut och öla med några i klassen. Det gjorde vi igår också ifs, men det var inte riktigt samma sak, då var det onsdag och Quiz Night på the Snug och Quiz Night är heligt.

Men nu ska jag göra något åt min trötthet.

(Eftersom jag aldrig lägger upp några bilder på mig, och inte har någon annan bild för detta inlägg så laddar jag upp en bild på mig från när mamma var här. Njut!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: