It is nice!

Excusez-moi!

Kategori: Allmänt

Jag har inte dött, jag har bara varit sämst på att uppdatera. Men ibland händer det så mycket så man hinner inte med bloggen.

Måndag: Vi var i skolan, sen gick vi och pluggade på le Fnac. Sen skulle vi gå och se "Qui a peur de Virgina Woolf" på la cinémathèque, köpte en wrap på Le McDonalds, men när vi kom fram så var det stängt eftersom det var måndag. Vi borde lärt oss fransmännens förkärlek för lediga måndagar vid det här laget.

Tisdag: Vi började dagen med att springa upp och ner för kullen, förbi alla pensionärer (jag höll självklart på att dö), för att svettiga springa in på le supermarché Carrefour för storhandling. Sedan sprang vi hem, åt, duschade och gjorde oss redo för skolan. Efter skolan hade vi som haft föredrag enskilda utvärderingssamtal med Nicole, och för att dränka sorgerna tog vi med oss Aso och Erica hem för att laga mat och semlor. Det blev även en liten kladdkaka.


Onsdag/idag: För att undvika städerskan gick vi tidigt till skolan för att plugga vidare. Vid lunchtid mötte vi upp Gustaf för att gå till ett mysigt sushiställe i Gamla Stan som hade "all you can eat"-sushi för 15 euro, jag hade såklart inte ätit frukost för att få i mig största möjliga mängd sushi och därmed mest valuta för pengarna. Nu sitter vi sedan några timmar tillbaka på ett fik på Jean Medicin och pluggar.



Ikväll blir det Top Model Sverige.

So long!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: