It is nice!

le pire

Kategori: Allmänt

Jag dog.
Jag hatar att ha föredrag. Det är det värsta som finns. Och jag intalar mig alltid att det löser sig, jag kan ad liba lite, det blir bra ändå. Det blir det inte. Vi hade den absolut snyggaste powerpointen, men jag stakade mig också absolut mest, och verkade nog absolut mest oförberedd (vilket jag också var eftersom jag panikartat skrev ner mina stödord ända tills lektionen började). Ah. Vilken ångest. Vilken pärs! Men nu är det iallafall över, långhelgen har börjat, och jag, Anastasia och Rebecca firar med lite frekvensordlista och fika på Virgin Café.



Det är bara att glömma och gå vidare.

Kommentarer

  • dälp säger:

    Stackars dig. Jag lider verkligen med dig. Först mås-skit och så detta. Glöm ej men gå vidare! puss

    dälp

    2012-02-16 | 18:26:45
  • Alex säger:

    Du är bäst ändå!

    2012-02-26 | 19:28:04

Kommentera inlägget här: