It is nice!

Le mercredi flemmard

Kategori: Allmänt

Idag har det varit onsdag ergo minihelgen-mitt-i-veckan vilket innebar stora planer om jogging, storhandling, havsdopp, klättring och plugg. Dessvärre infriades endast en av dessa önskningar. Efter den svettiga, långdragna och omfattande storhandlingen lagade vi lite lunch och gav vika för den franskdubbade långfilmen High School Musical 3 - nos années lycée. Efter det var det kört. Inget mer plugg, inget mer "gå utanför dörren". Jag lyckades dessutom komma på att jag laddat ner ett PC-spel vid namn Anno 1404 på min mac för några månader sen och förde över det till Anastasias dator. Inte ett jättelyckat drag i utbildningssyfte, men det är så kul, lite Sim City möter bröderna van Eyck.


Vid sju var jag tvungen att pausa spelandet för då kom Erica och Agnes över på middag. Vi (Erica och Rebecca) lagade en helt fantastisk lasagne, och vi drack lite vin, åt lite apertif, lite choklad och diskuterade mode ur en socio-geografisk perspektiv.

Jag har velat powernappa hela dagen, missat chansen och nu kommer jag inte ens få sova åtta timmar. Träk. Men men. Bara att gilla läget.
GODNATT

Kommentarer

  • Alex! säger:

    Mer uppdatering! :)

    2012-03-05 | 16:05:59

Kommentera inlägget här: